nedjelja, 28. listopada 2018.

OLIVER DRAGOJEVIĆ

Oliver Dragojević je bio hrvatski pjevač. Rođen je u Splitu 7. prosinca 1947. , umro je 29. srpnja 2018. potekao je iz malog mjesta na otoku Korčuli, iz Vela Luke. Tamo je proveo djetinjstvo kakvo mi ne možemo ni zamisliti. Teško se živjelo na našim otocima gdje su ljudi imali pitku vodu samo iz svojih gustirna, gdje nije bilo vode za zalijevanje vrta pa je hrane bilo malo, nije uvijek ni ribarski ulov bio uspješan. Unatoč svim lošim uvjetima on je postao velika zvijezda hrvatske scene. Postao je jedan od najboljih pjevača hrvatske povijesti. Oliver Dragojević je bio pošten čovjek, on je jedan od rijetkih koji nakon što su postali poznati nisu zaboravili da su potekli iz siromašne obitelji. Njegovim najvećim i najpoznatijim obećanjem smatra se to da je rekao kako nikada neće kročiti nogom u Beograd, održao je to obećanje makar su mu nudili toliko novaca da tamo pjeva da je nakon toga mogao u mirovinu. To je jedan od dokaza da je bio čovjek od riječi. Jedni od njegovih najvećih hitova su: Nadalina, Skalinada, Cesarica, Moj lipi anđele, Kad mi dođeš ti, Oprosti mi pape, Vela Luka i mnogi drugi. Jedan duet je snimio s mojim rođakom Elijem Žuvelom (Tija sam je jubit). Nažalost Oliver Dragojević je preminuo od raka pluća. Pokopan je na groblju u Veloj Luci. Otpraćen je u stilu u kakvom je i zaslužio, išao je katamaranom iz Splita do Vele Luke. U Splitu ga je otpratilo mnogo ljudi, u Veloj Luci ga je također dočekalo mnogo ljudi kao i ja. Bila je velika čast biti na oproštaju Olivera Dragojevića. Pogotovo kada znam da i ja imam korijene iz Vele Luka, i da ga je moj dida poznavao i družio se s njim. Tko zna možda će jednog dana i mene ispratiti mnogo ljudi do Vele Luke.

Nema komentara:

Objavi komentar