subota, 8. prosinca 2018.

MOJI HOBIJI

Imam mnogo hobija. Najviše sam se posvetio onima koji su mi najdraži, to su podvodni ribolov i plivanje. Volim plivati osnovno zbog toga što razvijam tijelo, ali i volim plivati zato što plivam od treće godine. Plivam sve tehnike, ali najdraža mi je kraul. Također pored plivanja volim
roniti, odnosno podvodno riboloviti. Iskreno podvodni ribolov mi je draži od plivanja zato što tada mogu razbistriti um i nema nikoga oko mene osim riba i ostalih morskih životinja. Ovog ljeta sam ulovio 31 hobotnicu i 1 ribu. Još sam mlad da idem na natjecanja iz podvodnog ribolova, i ne smijem zaroniti preko 10 metara, ali ja svejedno zaronim koliko mogu. Moj osobni rekord u zaronu je oko 12 metara. Svi koje poznajem mi kažu da ne smijem ići daleko od obale ili ići duboko. Ali ja se ne mogu suzdržati, to je jače od mene.

Nema komentara:

Objavi komentar