nedjelja, 9. prosinca 2018.

ŠTO BIH HTIO POSTATI


Kada odrastem htio bih postati ronilac. To mi je san od malena, pa bi to htio i postati. Mislim da je to jako dobar sport, i da mi ne bi bilo teško radit nešto što volim. Htio bih postati ronilac zato što to jako volim, volim istraživati stvari pod morem i pomicati moje osobne granice. Neki ljudi misle da je taj posao opasan. Ali ja mislim ako pazim i kontroliram se da mi ne bi trebalo biti ništa. Za sada sam dobro počeo s ostvarivanjem mojeg sna da postanem ronilac, ali nikad se ne zna što se može dogoditi. Moj najveći uzor u ronjenju je Goran Čolak. On je dosta kasno započeo svoju karijeru, ali je svejedno uspio i postao svjetski prvak u ronjenju na dah. On mi je uzor zato što je on kao Hrvat postao svjetski prvak. Pored vrhunskih Talijana i Grka on je iz male Hrvatske uspio. Svaka mu čast i nadam se da ću postati baš kao i on.

1 komentar: